שיווק

12/10/2020

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם - מה זה? ואיך זה תורם לי לעסק?

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – איך זה תורם לעסק שלכם?

בשביל שעסק יצליח הוא חייב להיות משווק כל הזמן. הוא חייב להגיע לכמה שיותר עיניים ואוזניים, הוא חייב להדהד ולעשות באז והוא חייב להיות בתודעה של הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים כל הזמן. פעם היו אלו העיתונים, תחנות הרדיו והפרסומות בטלוויזיה שהיו 'מפמפמות' את העסקים והיום, האינטרנט הוא המקום המרכזי בו בעלי עסקים מספרים על העסק שלהם.

למה? פשוט מאוד... כיכולם נמצאים היום באינטרנט. כולם מסתובבים ברשת וכולם מחפשים את מבוקשם שם, ואחד מהמקומות הפופולאריים ביותר הם הרשתות החברתיות.

פייסבוק ואינסטגרם –הרשתות בחברתיות הפופולאריות ביותר

כשאומרים את המונח 'רשתות חברתיות' מתכוונים בעיקר לפייסבוק ואינסטגרם. יש כמובן עוד רשתות חברתיות כמו טוויטר, לינקדאין ואחרות אבל פייסבוק ואינסטגרם הן השולטות בעולם הזה. למי אין פרופיל בפייסבוק ובאינסטגרם... כמעט אין מישהו כזה. כולנו מסתובבים ברשתות החברתיות הללו, מתעדכנים מה קורה עם חברים או מכרים, מגיבים, מביעים רגשות, מתווכחים ובעיקר נמצאים.

אוסף של רשתות חברתיות

בעלי העסקים הבינו את זה מזמן שאם כולם שם אז כדאי מאוד שגם הם יהיו שם ולכן, פרסום בפייסבוק כמו גם פרסום באינסטגרם פופולאריים מאוד. הם מאפשרים לעסק להיראות, להיות באינטראקציה עם הגולשים, ולגרום להם להתעניין, לרכוש מוצר או שירות או סתם להיות במודעות לעסק. אם מפרסמים בצורה מקצועית התועלת עוד הרבה יותר גדולה.

יכולת הטירגוט הגבוהה

ברשתות החברתיות אוספים כל הזמן מידע על הגולשים. מה הם אוהבים? מהו המצב הסוציואקונומי שלהם? מהן הדעות הפוליטיות שלהם? ועוד אין סוף מידע על הגולשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. את זה בדיוק צריכים בעלי העסקים לנצל. הם צריכים לנצל את כלי הפרסום המשמעותיים שמציעות הרשתות הללו, את האפשרות להגיע במדויק ללקוח הפוטנציאלי.

מכוונים לטרגוט קהל יעד

אם ניקח לדוגמא פרסום בפייסבוק ויכולת טירגוט, נראה שאם יודעים את לעשות את זה, אפשר לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בסבירות גבוהה. כך למשל אם יש לכם חנות תכשיטים בראשון לציון ואתם מוכרים בה בין השאר טבעות נישואין, תוכלו לפרסם כך שהמודעות ייראו רק למי שבטווח הגילאים הרצוי לכם, מי שהתארס לא מזמן, מי שנמצא במצב סוציו אקונומי בינוני – גבוה ויכול ככל הנראה לקנות טבעות כאלו, רק לגברים ולהתמקד בפרמטרים נוספים.

פרסום באינסטגרם יאפשר לכם גם כן להציג את התמונות שאתם רוצים לפרסם למי שאתם רוצים לפרסם לו. למה זה טוב? כי לא תצטרכו לבזבז כסף על פרסום רחב מידי, על פרסום לאנשים שהסבירות שהם יקנו מכם יהיה נמוך. פרסום ברשתות הללו באופן ממוקדם יאפשר לכם להתייעל בעבודה שלכם.

אינטראקציה עם הלקוחות

פרסום באינסטגרם ובפייסבוק מאפשר לכם קודם כל להיות באינטראקציה גבוהה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם. הוא מאפשר לכם להציג את עצמכם בצורה שאתם רוצים, הוא מאפשר להגיב לכם ולכם להגיב לאחרים ולענות על שאלות, הוא מאפשר לכם להציג ויזואלית את העסק ובכלל, לבחור את כיוון הפרסום שלכם ולמשוך באמצעותו אין ספור לקוחות.

לבחור את החברה הנכונה

בשביל שהפרסום שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם יהיה פרסום מקצועי, אתם צריכים חברה מקצועית שתעשה עבורכם את העבודה. כך תחסכו 'שכר לימוד' יקר ולא תצטרכו לנסות אלא ישר לפרסם. חברה רצינית ומקצועית תבנה לכם קמפיין מסודר וגם תעקוב כל הזמן אחרי התוצאות שלו.

לבחור את החברה הנכונה

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכול לתרום המון לעסק שלכם. הוא יכול להיות זה שיסייע לו לפרוץ קדימה,זה שידחוף אותו כל הזמן וזה שיגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים יותר ויותר. אל תוותרו על פרסום ברשתות החברתיות הללו!