שיווק

12/10/2020

קידום המותג שלך ביוטיוב - הדרך הזולה ביותר לייצר באזז

קידום המותג שלך ביוטיוב

אם תמונה שווה אלף מילים, סרטון שווה אלף תמונות. זהו העיקרון שמוביל יותר ויותר עסקים כיום לעשות שימוש בסרטונים כחלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום שלהם. כיום יותר מאי פעם קל ופשוט להפיק סרטונים איכותיים, מעניינים ושיווקיים באמצעים שיש לכולנו. המכשירים הניידים משתכללים ומצוידים במצלמות איכותיות וחברות רבות מציעות שירותי עריכה ואנימציה במחירים נוחים ובאיכות גבוהה. איך שלא נסתכל על זה – כיום עולם השיווק הדיגיטלי והפקות הווידאו הולכים יד ביד. לכן, קידום ביוטיוב נחשב היום לאחד האפיקים היעילים, המשתלמים והפופולריים ביותר. מהם היתרונות של הפלטפורמה וכיצד נמצה ממנה את המיטב? כדי להשיב על השאלות הללו, אספנו כמה נקודות חשובות אודות קידום ופרסום ביוטיוב.

סמל יוטיוב
שחקן מרכזי בשיווק מותג

כל היתרונות לקידום ביוטיוב

הפופולריות האדירה של אפיקי השיווק בפלטפורמת יוטיוב לא נוצרו בחלל הריק. היתרונות הבולטים של אפשרויות הקידום, בעיקר בעקבות המיזוג עם גוגל, הם שהפכו אותה לאמצעי מרכזי וחשוב בשיווק הדיגיטלי.

פלטפורמה משתלמת ומותאמת לתקציב

קידום ביוטיוב עובד על פי חשיפה. משמעות הדבר היא שאנו משלמים אך ורק על הצלחות. בתקציבים נמוכים יחסית, ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות ולהזניק את המותג שלנו מעלה. לא משנה מה התקציב שלך ניתן להתאים עבורו קמפיין פרסום ביוטיוב שיתאים ליכולות וליעדים שלך.

תמונה של חיסכון בכסף
הפלטפורמה המשתלמת ביותר

שני רק לגוגל בנפח החיפוש

בכל יום, נערכים מיליארדי חיפושים ביוטיוב וכמות החיפושים גדלה ב-70% מדי שנה. מדובר במספרים אדירים שרק מבהירים את נפח התעבורה האדיר של הפלטפורמה הזו. משמעות הדבר היא חד משמעית – ככל שנשכיל ליצור תוכן וידאו איכותי, מעניין ושמדבר על קהלי היעד שלנו, אנחנו חושפים את המותג שלנו בצומת הדרכים הגדולה ביותר בעולם ולמיליוני עיניים.

המון אנשים בצורת חץ
כמות החיפושים גדלה כל שנה ב70%

שיפור משמעותי בתדמית המותג

פרסום ביוטיוב משווה למותג שלך תדמית מקצועית ורצינית. חשוב שנזכור, פרסום בווידאו נחשב עד לאחרונה לשירות שנגיש לעסקים גדולים וחזקים בלבד. לכן, לקוחות נוטים להביע יותר אמון במותגים שמופיעים בפלטפורמות הללו בדיוק כמו פרסום בטלוויזיה, נותן תחושה של מותג גדול.

מניע לפעולה

את המאמר הזה ייקח לך לקרוא כ-3-4 דקות. כמה מידע ניתן היה להכניס ב-4 דקות סרטון? למדיית הווידאו יש אפשרות להעביר הרבה יותר מידע ותופסת את הקשב של הגולשים יותר מכל מדיה אחרת. מחקרים מראים כי שיעור יחס ההמרה של ווידאו הוא גבוה מכל תוכן אחר ומאפשר לך להניע לפעולה את קהלי היעד שלך ביעילות. קידום ביוטיוב מאפשר לך לעשות זאת בצורה היעילה ביותר עם תיוגים והטמעות מילות מפתח שייקחו את התוכן שלך היישר אל ראש התוצאות בגוגל.

הנעה לפעולה
עוזר להנעה לפעולה

איך ננצל את פלטפורמת הפרסום ביוטיוב לטובת מיתוג?

אז איך למעשה עושים את זה? על אף שוויראליות היא תופעה שלא תמיד יש לנו שליטה עליה, ישנם כמה עקרונות שייתנו לסרטונים שלנו סיכוי גדול יותר להיראות ולשבות את הקהלים שלנו.

·       חשוב שניצור סרטונים ארוכים יחסית המכילים מידע בעל ערך מוסף. מחקרים הראו כי סרטונים שאורכם היה פחות מ-10 דקות יצרו תדמית פחות מוצלחת מסרטונים ארוכים יותר.

·       מצד שני, כדי להחזיק את תשומת הלב של הקהלים שלך, חשוב שניצור סרטון מזמין עם התחלה שתמשוך את תשומת הלב. יש לנו שניות בודדות בלבד לעשות זאת, לפני שהגולש ימשיך לגלול את הפיד שלו.

·       טרגוט נכון – מחקר מילות מפתח יעיל והטמעת ביטויים יאפשרו למצוא אותך ביתר קלות ולחשוף אותך לכמה שיותר קהלים.